25 de febrer 2010

No perdis el temos i aprofita els moments

No vos ha passat mai que perdeu a algú estimat?
Doncs a mi sí, i m'agradaria tornar enrrera i canviar molts moments com...

Aquells dies que ens barellàrem per dois!
Ara donaria el que fos per demanar disculpes ràpidament o simplement evitar la brega.

Dies en que em feia mandra sortir de casa i anar amb ell a fer una volta, o simplement quedar a casa vegent la televisió.

Aquella vegada que m'havia barellat amb els meus pares i sense voler vaig descarregar la meva ràbia sobre ell, sense tenir-ne cap culpa del que a mi em passava...

I vos podria comentar molts més moments, els quals jo voldria canviar i disfrutar.
Però això no és possible, per sort o per desgràcia.

I ara tenc la tristor ficada al cos per no haver aprofitat el temps quan ell hi era, quan podíem compartir moments.

Això m'ha fet veure que la vida d'una amistat, una família, un romanç... val molt i s'ha d'aprofitar a cada segon que passa. Sinó ell se n'anirà i et quedaràs amb moltes coses per dir i fer. No perdis el temps i aprofita'l.





-Allà devers els 14-.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada